2011年10月21日星期五

課後雜感3

今日終於到左同學們行出黎吹歌仔既時間, 我期待左呢日好耐, 雖然課室內只有十數人, 但係可以預計到呢次會係咁多次交功課之中, 現場壓力最大既一次, 有被虐狂既我, 當然好期望想知道自己有幾多抗壓能力,



見好多同學都好淡定, 我以為自己都應該可以, 但係..... 果然,........ 一行出黎, 即刻亂晒龍. 同平時練習完全唔一樣, 吹嘴一入口已經入得濟, 口形大左, Embouchure同平時唔一樣, 但係唔識修正, 個 Beat甩左, 越錯越多, 個腦開始亂, 跟住一片空白, 吹吹下都可以突然唔記得吹到邊, 哈!

真係要同各位同學講聲對唔住., 忍受左我一次錯漏百出既演出....................但係.....................下一堂最後一堂.............如果有機會的話............... 我想再企出黎玩多一次喎............真係越奶野越要玩, 越隨落越快樂, 有幾癲得幾癲, 有幾喪得幾喪呀............

沒有留言:

發佈留言