2012年6月2日星期六

Inter Level2 開始了

好耐冇寫,, 記低返level 1做過乜先.
主要講左Eb Major, Bending, 震音. 反而我想記低既係有幾句閒聊時其中提及既簡單練習, 例如點先記到個scale. 慢慢入腦既方法係諗左個note先按個key. 先再慢慢加快. 一路以黎我練一段Key scale可以練到好快, 但係一轉key或者一排冇練就遲鈍晒. 主要就係我淨係記個指形上落. 冇將個note名同指法合返埋一齊. 所以冇入到腦.

 至於Level2. 亞希又加入返呢個大家庭喇. 第一堂吹下close to you, 早在上年九月transcrib過一次, 不過冇跟swing既拍子, 呢次跟返亞sir個譜, 都ok易上手. 但係今個level講既幾隻歌, 我比較期待Fly Me to the moon啦. 呢個版本幾有形, 係我鐘意既feel.

近排上左兩堂苦練我和春天有個約會. 初班level 1 當時吹過一次, 係用自己transcribe既譜, C Major. 半年後既今時決定再苦練一次. 用Ab Major. 再加兩節solo. 希望練得切啦.

沒有留言:

發佈留言