2012年2月27日星期一

練習與發現6: 錯誤既拍子數法

由於底子差, 拍子差. 合奏成日都跟唔到大家既節奏. 搵亞sir補堂. 睇下追唔追得返SATB既各位師兄啦. Individual lesson既好處係我問好多低能野都冇人知唔怕尷尬.
問到we are onlye just begun 其中一個bar. 我成日入錯. 經一輪指點. 發現原來我一路都係習慣係前面個音幾時完, 之後數有幾多拍休子符再入,例如4拍一個bar. 第一拍有音符, 第二拍係休子符. 第三拍有音符, 我會諗吹完第一個音完左等一拍再吹第二個音.正路呱. 原來個諗法係唔正確既. 雖然結果好似一樣但係出發點唔同. 由其係有D吹第一個音拍半, 等兩個半拍, 第二拍半再吹果D會成日錯.
正確應該係數每個bar第幾拍要吹, 而唔係跟據前面幾時完先再數等幾耐黎入. 發覺自己真係好低能呀. 唔知亞Sir係咪知我之前就係咁諗. 特登強調呢樣野.不過依家知都算好彩. 叫做及早發現的低級錯誤啦!

沒有留言:

發佈留言